הטבת טרום טיסה – מזמינים כרטיס אשראי ונהנים מהטבות ייחודיות בטיסות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

אחת הדרכים של חברות אשראי למשוך אליהן לקוחות שיזמינו מהן כרטיסים ויעשו בעזרתם רכישות שונות. אחת הדרכים הפופולאריות ביותר של חברות אשראי למשוך אליהן לקוחות, היא באמצעות הטבות הניתנות בכל עסקה, בהתאם לסכומים שלה.

דוגמא טובה לכך היא הטבת טרום טיסה שמקבלים בעלי כרטיסי אשראי מתאימים. מדובר על הטבה ייחודית המאפשרת לבעלי כרטיסים ליהנות מצבירת נקודות בכל ביצוע עסקה, אותן ניתן לממש בעת רכישת כרטיסי טיסה מחברות תעופה, כולל חברות המוכרות כרטיסים במחירים מוזלים (Low cost) וכן בעת הזמנת חדרים בבתי מלון בארץ ובחו"ל.

הרעיון הוא מאוד פשוט. ברגע שבעל כרטיס מבצע רכישה, הוא צובר נקודות בהתאם לגודל העסקה. סכום הנקודות שהוא צובר בכל עסקה ידוע לו מראש והוא יכול לבצע מעקב אחר צבירת הנקודות. בעת שירצה ויידרש, יוכל להזמין כרטיס טיסה או חדר בבית מלון בעזרת מימוש הנקודות שצבר. כך הוא לא יידרש לשלם את הסכום המלא עבור הטיסה או החדר. מאחר וישנה אפשרות לממש את הנקודות גם במקרים של טיסות לואו קוסט, אזי שהמחיר שהוא יכול להיות מאוד נמוך.

אילו עוד הטבות טרום טיסה אפשר לקבל בעזרת כרטיס אשראי?

ראשית, בכל פעם כשמזמינים כרטיסים דרך כרטיס אשראי המספק הטבות טיסה, אזי שאפשר לצבור נקודות גם במסגרת מועדוני הנוסע מתמיד. בהתאם כמובן לתוכנית של חברת התעופה. למעשה, זה מאפשר ליהנות גם מהטבות של כרטיס אשראי וגם של מועדון הנוסע המתמיד.

שנית, ניתן ליהנות מאירוח בטרקלינים בשדות תעופה בעולם במחירים מוזלים. כך זמן ההמתנה לטיסה או זמן השהייה בשדה התעופה בין טיסה לטיסה, הוא הרבה יותר נעים ומפנק.

שלישית, ניתן להזמין מראש מט"ח לחופשה בתנאים מועדפים. זה מאפשר חסכון כלכלי משמעותי אם בוחרים נקודת זמן נכונה להזמנת מט"ח ומקפידים לשמור אותו לקראת החופשה.

ארבע, השימוש בכרטיס הוא בתנאים אטרקטיביים. למשל, אפשרות לדחות את חיובי הקניות למועד מאוחר יותר ללא ריביות והצמודות.

חמש, בניגוד לכרטיסי אשראי אחרים בהם ההטבות הן לשימוש רק בארץ, אזי שכרטיס זה גם מאפשר ליהנות מהטבות שונות בארץ ובעולם. למשל, מסעדות, בתי קפה, אירועים ועוד.

למי זה יכול להתאים?

כרטיסי אשראי עם הטבת טרום טיסה יכולים להתאים לכל מי שמקפיד לנסוע הרבה מאוד לחו"ל ואינם מעוניינים לשלם בכל פעם את המחיר המלא עבור כרטיסי טיסה או חדר בבית מלון. זה בוודאי יכול להתאים להורים עם ילדים המעוניינים לחסוך בהוצאות של טיסות ומלונות בכל חופשה.

באופן טבעי, הכרטיס יכול להתאים למי שמבצע הוצאות גדולות ומשמעותיות בכרטיס אשראי, כך שהוא באמת יכול לצבור כמות נקודות גדולה שתשפיע ותאפשר לו לנצל אותן לצורך רכישת כרטיסי טיסה או הזמנת חדרים בבית מלון בזול.

כרטיס אשראי

כרטיס אשראי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז לשיעורי שחיה

שיעורי שחיה לכל הגילאים בבריכה ובים בפריסה ארצית. יחס אישי וצוות מקצועי. הצטרפו גם אתם ללקוחות המרוצים שלנו שכבר נהנים לשחות בחופשיות.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר